جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

ماهنامه ایران ایبوک اردیبهشت ۹۲

 ordibehesht-iranebook-pic

ماهنامه ایران ایبوک – اولین نسخه این ماهنامه شهریور ۱۳۹۰ می باشد ، که نسخه این ماه (اردیبهشت۹۲) هجدهمین نسخه از کتاب می باشد. امیداوریم مطالب این ماه مورد رضایت شما قرار گیرد.


برچسب‌ها: ماهنامه ایران ایبوک اردیبهشت ۹۲, ایران ایبوک, دانلود کتاب ایران ایبوک, دانلود کتاب برای موبایل,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392ساعت 14:27  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار موبایل سیمای همراه

 simaye-hamrah

نرم‌افزار سیمای همراه شامل ۶۰ شبکه تلویزیونی صدا و سیما(سراسری، دیجیتال، برون مرزی و استانی) و ۲۰ شبکه رادیویی صدا و سیما با امکان پخش آنلاین می‌باشد. لطفا توجه داشته باشید که برای پخش آنلاین باید به اینترنت با سرعت مناسب متصل باشید. اطلاعات مربوط به فرکانس دریافت و سایر توضیحات درباره شبکه‌ها، امکان جستجوی سریع در لیست شبکه‌ها و پشتیبانی کامل از فارسی بر روی همه دستگاه‌ها از ویژگی های این برنامه می باشد.


برچسب‌ها: نرم افزار موبایل سیمای همراه, دیدن تلویزیون با موبایل, تلویزیون تماشا کردن با موبایل,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 2 ارديبهشت 1392ساعت 14:3  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود مجموعه بازی ها و برنامه های آندروید Android Apps & Games

 Games-And-Appz-Pack

Android Apps & Games – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید .


برچسب‌ها: دانلود مجموعه بازی ها و برنامه های آندروید, Android Apps & Games, دانلود مجموعه بازی, دانلود مجموعه بازی اندروید, دانلود مجموعه برنامه اندروید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 27 فروردين 1392ساعت 14:49  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود مجموعه عظیم نرم افزار های آندروید آپدیت اسفند ۹۱ – Android Application Pack

 Android-Application-Pack

با توجه به روند رو به گسترش گوشی های هوشمند بر آن شدیم که پک کاربردی برای این گوشیها که با سیستم عامل آندروید کار میکنند برای شما عزیزان آماده دانلود کنیم این پک آپدیت شده تا اسفند ۹۱ میباشد و در ادامه مطلب لیست کامل این نرم افزار ها را قرار داده ایم امیدواریم از این مجموعه استفاده کافی را ببرید.


برچسب‌ها: دانلود مجموعه عظیم نرم افزار های آندروید آپدیت اسفند ۹۱, Android Application Pack, دانلود مجموعه عظیم نرم افزار های آندروید, دانلود مجموعه عظیم اندروید, دانلود پکیج بازی و نرم افزار اندروید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 17 اسفند 1391ساعت 19:5  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار موبایل مسیر یابی شهر های ایران ویژه اندروید – Sygic Iran GPS Navigation

 Sygic.Iran.GPS.Navigation

با گسترش روز افزون فضاهای شهری و پدید آمدن هر روزه مسیرها و جاده های جدید نیاز انسان به راهنما برای رسیدن هرچه زودتر به مقصد افزایش یافته است.با پیشرفت تکنولوژی و دست یابی عامه مردم به ماهواره های مسریابی این نیاز به شکل گسترده ای برطرف گردیده.به طوری که هر کسی به راحتی میتواند در گوشی همراه خود یک نرم افزار مسیریابی نصب و از آن بهره گیرد.افرادی که از این قابلیت استفاده میکنند با نرم افزار هایی مانند xGPS, Navitel, RMaps و محصولاتی از این قبیل آشنایی دارند.همچنین به این مطلب آگاهی دارند که این نرم افزار ها معایبی دارند که گاه باعث سردرگمی کاربران میگردد.معایبی مانند نداشتن برنامه مسیریابی توانمند.


برچسب‌ها: نرم افزار موبایل مسیر یابی شهر های ایران ویژه اندروید, Sygic Iran GPS Navigation, Sygic Iran GPSجی پی اس, دانلود GPS برای موبایل,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 13 اسفند 1391ساعت 14:32  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار موبایل ارسال پیامک – GO SMS Pro v4.75

 GO-SMS-Pro

GO SMS Pro یک برنامه مناسب برای مدیریت کامل بر روی پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی می باشد. این نرم افزار دارای محیط بسیار کابردی و کابرپسند می باشد و در آن انیمیشن های سه بعدی و رنگ های بسیار متنوع به کار گرفته شده است.


برچسب‌ها: نرم افزار موبایل ارسال پیامک, GO SMS Pro, موبایل ارسال پیامک, ارسال پیامک, نرم افزار موبایل,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 12 اسفند 1391ساعت 14:7  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار موبایل قفل صفحه با تشخیص چهره – FaceLock Pro v2.7.7

 FaceLock-Pro

با نرم افزار FaceLock Pro از محتویات گوشی اندرویدی خود به صورت فوق محرمانه محافظت کنید. با کمک این نرم افزار می توانید چهره خود را اسکن کنید و از آن به عنوان قفل گشای گوشی استفاده نمایید. در این برنامه علاوه بر قفل گذاشتن بر روی صفحه اسکرین می توانید بر روی نرم افزار ها و .. نیز قفل گذاری کنید و یا می توانید قفل های دیگری همچون الگو،‌ پین و رمز عبور علاوه بر تشخیص چهره بر روی گوشی خود اعمال کنید. هنگامی که نمی توانید از قابلیت تشخیص چهره استفاده کنید می توانید از رمز عبور نیز استفاده نمایید و قفل صفحه را باز کنید. طریقه فعال سازی برنامه بدین گونه است: ابتدا در قسمت رمز عبور یک رمز را انتخاب کنید، بعد از انتخاب رمز باید عکس خود را اسکن نمایید.


برچسب‌ها: نرم افزار موبایل قفل صفحه با تشخیص چهره, FaceLock Pro, نرم افزار موبایل قفل صفحه, قفل صفحه, قفل صفحه با تشخیص چهره,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 8 اسفند 1391ساعت 16:30  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود نرم افزار نقشه تهران ۹۲ سازگار با GPS گوشی برای اندروید

 tehran-map-92

نقشه جدید تهران برای گوشی های اندروید:

نمایش مکان های تهران و قابلیت اتصال و موقعیت یابی شما به وسیله GPS گوشی و بدون نیاز به اتصال به اینترنت از قابلیت های این نرم افزار به شمار میرود.

دانلود نقشه جدید تهران برای گوشی های اندروید و برای شما کاربران عزیز ملی دانلود

اکنون شما می توانید نقشه تهران به همراه مسیرهای اصلی و فرعی و حتی کوچه های داخل شهری را بر روی گوشی موبایل آندرویدی خود داشته باشید و بدون احتیاج به اینترنت و از طریق جی پی اس گوشی، مسیر خود را به درستی طی نمائید.


برچسب‌ها: دانلود نرم افزار نقشه تهران ۹۲ سازگار با GPS گوشی برای اندروید, نقشه تهران, نقشه جدید تهران, 92, GPS, نقشه برای GPS اندروید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 5 اسفند 1391ساعت 14:1  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار موبایل مسدود سازی آسان تماس ها – Easy Filter v1.8

Easy-Filter

با کمک نرم افزار Easy Filter می توانید تماس های ناخواسته و شماره های ناآشنا را فیلتر کنید و دیگر نگران مزاحمت های دیگران نباشید. تنها کافیست تا شماره ی مورد نظرتان را در لیست سیاه این نرم افزار وارد کنید، در این برنامه این امکان را خواهید داشت تا آمار تعداد دفعاتی که شماره های مسدود شده با شما تماس می گیرند را مشاهده کنید، و به آن ها دسترسی کامل داشته باشید، همچنین می توانید برای امنیت بیشتر بر روی این نرم افزار قفل بگذارید و از حریم شخصی خود دفاع کنید.


برچسب‌ها: نرم افزار موبایل مسدود سازی آسان تماس ها, Easy Filter, مسدود سازی آسان تماس ها, بلاک کردن تماس ها, مسدود سازی,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 30 بهمن 1391ساعت 13:34  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار موبایل ضبط مکالمه بصورت خودکار – Call Recorder | Total

 Call-Recorder-Total-Recall

نرم افزار Call Recorder | Total Recall برای شما این امکان را فراهم می سازد که به صورت خودکار تمامی مکالمات خود را از طریق خط ضبط و ذخیره نمایید باید توجه داشته باشید یکی از مزیت های این نرم افزار ضبط مکالمات به صورت خودکار از طرق خط تلفن شما می باشد نه از طریق میکروفن گوشی که این کار باعث افزایش کیفیت مکالمه ضبط شده می باشد.

کاربران عزیز می توانند برای این برنامه مسیر ذخیره ی فایل های ضبط شده را چه بر روی حافظه تلفن یا بر روی حافظه جانبی مشخص کنند. می توانید در تنظیمات برنامه، ضبط خودکار را بر روی یک سری شماره های مشخص و یا شماره های نا آشنا تنظیم کنید و این امکان را دارید که ضبط مکالمات را در هر زمانی که اراده کنید متوقف نمایید. این برنامه از فرمت هایAMR, WAV, MP4 و ۳GPP پشتیبانی می نماید.


برچسب‌ها: نرم افزار موبایل ضبط مکالمه بصورت خودکار, Call Recorder | Total, ضبط مکالمه بصورت خودکار, ضبط مکالمات تلفنی,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 29 بهمن 1391ساعت 14:9  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد